مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان | در انتظار صعود

  • کد خبر: ۱۹۸۲۶۵
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
  • ۱
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان | در انتظار صعود
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل عصر فردا (سه‌شنبه ۱۴ آذر۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرخ‌پوشان ایران از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲) به مصاف الدحیل قطر می‌روند. شاگردان یحیی گل‌محمدی که با تساوی هفته گذشته مقابل النصر، شانس‌های صعودشان به مرحله بعدی این مسابقات را زنده نگه داشتند، حالا امیدوارند با برد مقابل الدحیل و کمی شانس به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنند.

الدحیل با ۴ امتیاز در این گروه دیگر شانس صعود ندارد و این بازی برای آن‌ها تشریفاتی است. اما در سوی دیگر میدان پرسپولیس با ۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و پیروزی در این مسابقه آن‌ها را ۱۱امتیازی خواهد کرد و به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی صعود با عنوان تیم دوم معرفی خواهد کرد. قوانین صعود تیم‌ها از مرحله گروهی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با سال‌های گذشته فرق کرده و بر اساس قانون جدید، فقط ۳ تیم برتر تیم‌های دوم مرحله گروهی منطقه غرب آسیا جواز صعود به مرحله بعد را خواهند داشت.

وحید امیری به احتمال فراوان در بازی فردا شب به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود، اما سعید صادقی از ابتدا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. امید عالیشاه هم شاید به ترکیب اصلی برگردد. شهاب زاهدی با ۴گل زده بهترین گلزن سرخ‌پوشان است. در آن‌سوی میدان فیلیپ کوتینیو، روبن سمدو و ادمیلسون جونیور سه ستاره سرشناس الدحیل به دلیل مصدومیت و محرومیت مقابل پرسپولیس غایب خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدبندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
0
0
صعود پرسپولیس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->